Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) 1.5 DI-D (Z38A) (2004.08-2012.06) 68km » 5DA 358 000-461 hella
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vi (z3_a, Z2_a) 1.5 Di-d (z38a) (2004.08-2012.06) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-461 HELLA

5DA 358 000-461 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 000-461
Cewka zapłonowa 5DA 358 000-461
119.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-461

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania1
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300588286
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-461 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: LEXUS CT, TOYOTA AURIS, AVENSIS, C-HR, COROLLA, MATRIX, PRIUS, PRIUS PLUS, RAV 4 III, RAV 4 IV, VERSO, YARIS 1.6-2.0 11.06-
numery OEM:
TOYOTA      90919-02252
TOYOTA      90919-02258
TOYOTA      90919-C2003
TOYOTA      90919-C2005

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-461 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-461 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.