Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.4 TSI RS iV (2020.06-???) 150km » E111H hengst
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.4 Tsi Rs Iv (2020.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E111H HENGST

E111H Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HENGST
hengst E111H
Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E111H
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

21110000

numer części:

E111H

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]83
Średnica wewnętrzna [mm]14
Wysokość [mm]116
nr EAN4030776000139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E111H HENGST

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: DAF F 1100 IVECO EUROTECH MH MAN E2000, EL, F90, LION´S CITY, LION´S CLASSIC, SD, SG, SL, SL II, SR, SÜ, TGA, ÜL D0826LOH15-THD103KF 01.73-
numery OEM:
DAF      0302043
DAF      302043
FIAT      9912650
GMC      7984861
IVECO      126 7900
IVECO      299 2056
IVECO      991 2650
MERCEDES-BENZ      000 094 00 04
MERCEDES-BENZ      000 466 00 04
MERCEDES-BENZ      627 466 00 04
MERCEDES-BENZ      A000 094 00 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 00 04
MERCEDES-BENZ      A627 466 00 04
RENAULT      40 33 162 440
VOLVO      323139
VOLVO      3231396
VOLVO      807200755
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E111H HENGST w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HENGST