Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » E26H hengst

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E26H HENGST

E26H Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HENGST
hengst E26H
Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E26H
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

220110000

numer części:

E26H

producent:

HENGST

średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość [mm] 26
nr EAN 4030776000092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E26H HENGST

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201) 1.8-6.0 01.59-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 466 13 04
MERCEDES-BENZ      000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      000 466 21 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 13 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 16 04
MERCEDES-BENZ      A000 466 21 04
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E26H HENGST w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HENGST