Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi Q7 (4LB) 3.6 FSI quattro (2006.08-2010.05) 280km » E28H D175 hengst
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 3.6 Fsi Quattro (2006.08-2010.05) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E28H D175 HENGST

E28H D175 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
hengst E28H D175
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E28H D175
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3135130000

numer części:

E28H D175

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]27
Średnica wewnętrzna 2 [mm]27
Wysokość [mm]152
nr EAN4030776036923

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E28H D175 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: RVI KERAX, MAGNUM, PREMIUM 2, VOLVO 7700, 8300, 8500, 8700, 9300, 9400, 9700, 9900, B12, B7, B9, FH, FH12, FH16, FM, FM12, FM7 D11A-370-G9A300 08.93-
numery OEM:
VOLVO      1521527
VOLVO      20776259
VOLVO      85105048
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E28H D175 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST