Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr paliwa » E478KP D426 hengst

Filtr paliwa E478KP D426 HENGST

E478KP D426 Filtr paliwa  HENGST
hengst E478KP D426
Filtr paliwa  E478KP D426
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

E478KP D426

producent:

HENGST

Jednostkaszt.
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]97
Średnica wewnętrzna [mm]17
Wysokość [mm]179
EAN4030776060317
Numer katalogowy1274230000
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr paliwa E478KP D426 HENGST

Filtr paliwa pasuje do: CASE IH 250, 280, 310, 340, NEW HOLLAND 9040, 9050, 9060, 9080, 9090, T8.275, T8.300, T8.330, T8.360, T8.390, TC40D, TC40DA, TC45D, TC45DA, TM 7010, TM 7010 EXITUS
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr paliwa E478KP D426 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr paliwa E478KP D426 HENGST:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Wąglikowice
2020-05-24
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo

Filtr paliwa jest elementem układu zasilania paliwowego silnika który odpowiada za oczyszczanie paliwa wszelkich zanieczyszczeń. Funkcja ta jest dosyć istotna ze względu na bezpieczeństwo silnika i jego zabezpieczenie przed przedwczesnym zużyciem.

Twarde drobiny dostające się na przykład podczas tankowania samochodu, podawane są do silnika przez pompę paliwową i mogą powodować zużycie gładzi cylindrowej i narażenie użytkownika na kosztowną naprawę silnika. Ponadto filtry paliwa w układach zasilania silników diesla zatrzymują ciężkie frakcje oleju napędowego lub parafiny, dlatego tak ważne jest regularne zmienianie filtra paliwa w samochodach z zapłonem samoczynnym.  


Odpowiednio dobrany filtr redukuje stałe zanieczyszczenia (cząstki metali, piasek, rdza, iły), wodę przedostającą się w formie pary wodnej oraz cząsteczki żywiczne (wynik utleniania się oleju napędowego). Filtr chroni delikatne części układu zasilania silnika.

Niewłaściwa filtracja lub jej brak obniża płynność i osiągi silnika oraz zakłóca działanie układu rozruchowego. Cykliczna wymiana pozwoli uchronić pojazd przed negatywnymi skutkami dostawania się do silnika niepożądanych elementów.

Filtry paliwa często produkowane są z blachy odpornej na korozję i mechaniczne uszkodzenia. Odpływowy gwint powinien być wykonany starannie, wówczas ułatwia montaż filtra, a wzmocnienia zwiększają odporność rdzenia na siły ściskające.

Wybierając filtr, należy zwrócić uwagę na szczelność (niewłaściwa lub jej brak może spowodować wyciek paliwa i zwiększyć ryzyko pożaru), papier absorpcyjny (powinien mieć właściwą przepuszczalność) i śrubę odwadniacza (materiał nie może być zbyt kruchy).
 

HENGST