Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) (1977.09-1980.12) 60km » E70H hengst
wybrany samochód: 
Honda Civic I Hatchback (sb) 1200 (sb2) (1977.09-1980.12) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E70H HENGST

E70H Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HENGST
hengst E70H
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

832110000

numer części:

E70H

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Opcja wyposażeniaZF Servocom RAS-EC
dla numeru OE74 20 580 233
Rok prod. od200706
średnica zewnętrzna [mm]58
Średnica wewnętrzna 1 [mm]18
Średnica wewnętrzna 2 [mm]18
Wysokość [mm]149
nr EAN4030776013474

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E70H HENGST

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: DAF CF, CF 85, XF 105, XF 106, IVECO STRALIS I, STRALIS II, S-WAY, TRAKKER I, TRAKKER II, X-WAY, MAN TGS I, TGS II 1DB2022-1NA06-XF355M 04.96-
numery OEM:
DAF      1855687
IVECO      42568992
MERCEDES-BENZ      000 466 29 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 29 04
VOLVO      20580233
VOLVO      21519716
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy E70H HENGST w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HENGST