Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Dodge NITRO 2.8 CRD 4WD (2007.06-2012.12) 177km » EG1028H D707 hengst
wybrany samochód: 
Dodge Nitro 2.8 Crd 4wd (2007.06-2012.12) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliki skrzyni biegów EG1028H D707 HENGST

EG1028H D707 Filtr hydrauliki skrzyni biegów  HENGST

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

EG1028H D707

producent:

HENGST

Jednostkaszt.
Typ skrzyni biegówPrzekładnia manualna / opcjonalnie automatyczna
EAN4030776067378
Numer katalogowy1504110000
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliki skrzyni biegów EG1028H D707 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, GALAXY II, GALAXY III, GRAND C-MAX, KUGA I, KUGA II 1.0-2.5 07.04-
numery OEM:
FORD USA      2 245 798
FORD USA      7M5R-7G186-AB
FORD USA      7M5R-7G186-AC
FORD USA      7M5R-7G186-AE

Zastosowanie Filtr hydrauliki skrzyni biegów EG1028H D707 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST