Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » EG1114H D644 hengst

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1114H D644 HENGST

EG1114H D644 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1651110000

numer części:

EG1114H D644

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN 4030776067583

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1114H D644 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: DS DS 3, DS 4, CITROEN C3 I, C3 II, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II, C5 III, C5 I/KOMBI, C8, C-ELYSEE, DS3 1.0-3.0D 05.93-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1114H D644 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1114H D644 producenta HENGST

CITROËN

220940, 226333

PEUGEOT

220940, 226333, 7701107578

RENAULT

8200807136

numery OEM:
CITROËN      2209 40
CITROËN      2263 33
PEUGEOT      2209 40
PEUGEOT      2263 33
PEUGEOT      77 011 075 78
RENAULT      82 00 807 136
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1114H D644 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST