Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » EG191H D659 hengst

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG191H D659 HENGST

EG191H D659 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1673110000

numer części:

EG191H D659

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN 4030776067699

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG191H D659 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS I/KOMBI, MAZDA 3, 323 F VI, 323 S VI, 5, 6, 626 V, PREMACY 1.0-2.5 05.97-05.19

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG191H D659 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG191H D659 producenta HENGST

FORD

3044026, 5046305, XS4P7B155AB, XS4P7B155AC

MAZDA

FN0121500, FN0121500A

numery OEM:
FORD      3 044 026
FORD      5 046 305
FORD      XS4P-7B155-AB
FORD      XS4P-7B155-AC
MAZDA      FN01-21-500
MAZDA      FN01-21-500A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG191H D659 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST