Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 125 (2011.07-2016.03) 128km » EG959H D508 hengst
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii (vf7) 2.0 Hdi 125 (2011.07-2016.03) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG959H D508 HENGST

EG959H D508 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
hengst EG959H D508
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG959H D508
EG959H D508
hengst EG959H D508 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1413110000

numer części:

EG959H D508

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]58
Średnica wewnętrzna [mm]17
Wysokość [mm]137
nr EAN4030776059618

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG959H D508 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, FORMENTOR, SEAT ATECA, LEON, LEON ST, LEON/HATCHBACK, TARRACO, SKODA KAROQ, KODIAQ I, OCTAVIA III 1.0-2.5 09.07-
numery OEM:
VAG      0GC 325 183
VAG      0GC 325 183 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG959H D508 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST