Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volvo V60 I Cross Country (157) D5 Hybrid AWD (2015-2018) 230km » EY892H D393 hengst
wybrany samochód: 
Volvo V60 I Cross Country (157) D5 Hybrid Awd (2015-2018) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr EY892H D393 HENGST

EY892H D393 Filtr HENGST
hengst EY892H D393
Filtr EY892H D393
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1269110000

numer części:

EY892H D393

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]124
Średnica wewnętrzna [mm]52
Wysokość [mm]266
nr EAN4030776055955

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr EY892H D393 HENGST

Filtr hydrauliczny (wkład filtra) pasuje do: AG CHEM 9103, 9105, CATERPILLAR 160G, 235, 235B, 235D, 322, 322B, 322BL, 322BLN, 324D, 324DL, 324DMHPU, 325, 325B, 325BL, 325BLN, 325CMHPU, 325D, 325DL
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr EY892H D393 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST