Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » H17W04 hengst

Filtr H17W04 HENGST

H17W04 Filtr HENGST
hengst H17W04
Filtr H17W04
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

5490100000, 96100000

numer części:

H17W04

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 94
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 73
Wymiar gwintu 1-12 UNF
Wysokość [mm] 133
nr EAN 4030776001365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr H17W04 HENGST

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: IVECO MK; LAMBORGHINI DIABLO; FENDT 200, 300, 80, F; URSUS C; ZETOR 10000, 8000, 9000; CASE IH 1000, 2000, 300, 3000, 400, 4000, 500 310B-Z8701.13
numery OEM:
DAF      690260
FIAT      61584009
FORD      5 000 861
FORD      5 010 666
FORD      WD5T6731A
FORD      WD5T6731B
IVECO      0116 0024
IVECO      0117 3481
IVECO      0190 2135
IVECO      190 2135
RENAULT      60 05 000 929
VAG      T06115561
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr H17W04 HENGST w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HENGST