Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Bmw 5 (F10) 535 i xDrive (2011.03-2016.10) 306km » J3934089 herth+buss jakoparts
wybrany samochód: 
Bmw 5 (f10) 535 I Xdrive (2011.03-2016.10) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy J3934089 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3934089 Cięgło, hamulec postojowy HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J3934089

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1893
nr EAN4029416251536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy J3934089 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Linka hamulca ręcznego tył P (1893mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: HONDA CIVIC VII 1.4/1.6 11.00-09.05
numery OEM:
HONDA      47510-S5S-E12
HONDA      47510-S5S-E13
HONDA      47510-S5S-E14

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy J3934089 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy J3934089 HERTH+BUSS JAKOPARTS:

2023-01-20
 5/5
Ok

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.