Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti (2010.12-2019.06) 86km » 133845 hüco
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.6 Ti (2010.12-2019.06) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 133845 HÜCO

133845 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

133845

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079338455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 133845 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C6, A8 D3, ALLROAD C5, VW PHAETON, TOUAREG 3.7/4.2 07.02-03.16
numery OEM:
AUDI      077905115AB
AUDI      077905115B
AUDI      077905115C
AUDI      077905115E
AUDI      077905115F
AUDI      077905115H
AUDI      077905115K
AUDI      077905115Q
AUDI      077905115T
VOLKSWAGEN      077905115B
VOLKSWAGEN      077905115C
VOLKSWAGEN      077905115E
VOLKSWAGEN      077905115F
VOLKSWAGEN      077905115H
VOLKSWAGEN      077905115K
VOLKSWAGEN      077905115P
VOLKSWAGEN      077905115Q
VOLKSWAGEN      077905115T
zamienniki:
60-0119
KAGER
V10-70-0068
brak
VEMO
5DA 749 475-701
brak
HELLA
DMB1021
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 133845 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.