Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel KADETT E liftback (T85) 1.6 S (C08, D08, C48, D48) (1984.09-1986.08) 90km » 134065 hüco
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.6 S (c08, D08, C48, D48) (1984.09-1986.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 134065 HÜCO

134065 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

134065

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079340656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 134065 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: ISUZU TROOPER III, OPEL FRONTERA B 3.2/3.5 10.98-08.04
numery OEM:
HONDA      8971363250
HONDA      8971745540
ISUZU      8971363250
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 134065 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.