Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford GALAXY I (WGR) 1.9 TDI (2005.05-2006.05) 150km » 138068 hüco
wybrany samochód: 
Ford Galaxy I (wgr) 1.9 Tdi (2005.05-2006.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138068 HÜCO

138068 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco HÜCO
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

138068

numer części:

138068

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaOE HONDA
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079380683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138068 HÜCO

Moduł zapłonowy (4 pin) pasuje do: ACURA INTEGRA, HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, CIVIC IV, CIVIC V, CONCERTO, CR-V I, CRX II, CRX III, INTEGRA, PRELUDE IV, PRELUDE V 1.5-2.3 01.85-12.02
numery OEM:
HONDA      06302PT2000
HONDA      06302PT2A0
HONDA      06302PT2A00
HONDA      06302PT2A01
HONDA      06302PT3000
HONDA      06302PT3004
HONDA      06302PT3A00
HONDA      0632PT2A00
HONDA      30120PM5A01
HONDA      30120PMA01
HONDA      30120PR3003
HONDA      30120PR3004
HONDA      30120PR4505
HONDA      30120PR4A01
HONDA      30120PT2004
HONDA      30120PT3003
HONDA      30120PT3004
HONDA      30130P54006
HONDA      30130PM5A01
HONDA      30130PR3006
HONDA      30130PR4A02
HONDA      30130PT2006
ROVER      NJL100040

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138068 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.