Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 dCi 140 (ED0S, UD0S, HD0S) (2003.10-???) 136km » 138727 hüco
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 3.0 Dci 140 (ed0s, Ud0s, Hd0s) (2003.10-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 138727 HÜCO

138727 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
298.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

138727

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przewodu zapłonowego
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079387279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 138727 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO EVO 1.2-1.4LPG 06.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55200112
ALFA ROMEO      55200486
ALFA ROMEO      55208723
FIAT      55200112
FIAT      55200486
FIAT      55208723
FORD      1535713
FORD      1671690
FORD      9S5112029AA
FORD      9S5112029AB
LANCIA      55200112
LANCIA      55200486
LANCIA      55208723

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 138727 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.