Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 138732 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 138732 HÜCO

138732 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
74.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

138732

producent:

HÜCO

Układ zapłonowy cewkowy dla konwencjonalnego cewkowego układu zapłonowego (SZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079387323

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 138732 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT ARGENTA, CROMA, FIORINO/MINIVAN, REGATA, RITMO, TEMPRA, TIPO, UNO; LANCIA BETA, DEDRA, DELTA I, DELTA II, PRISMA, THEMA, Y10; MASERATI BITURBO 1.0-2.0 08.73-06.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      07646975
ALFA ROMEO      115013
ALFA ROMEO      477084200
ALFA ROMEO      7746151
FIAT      04460205
FIAT      07588435
FIAT      07646975
FIAT      07746151
FIAT      07753777
FIAT      115013
FIAT      4460205
FIAT      477084200
FIAT      7588435
FIAT      7646975
FIAT      7746151
FIAT      7753777
LANCIA      07646975
LANCIA      07753777
LANCIA      115013
LANCIA      477084200
LANCIA      7588435
LANCIA      7746151
LANCIA      7753777
FERRARI      07646975
FERRARI      07753777
FERRARI      115013
FERRARI      477084200
FERRARI      7746151
MASERATI      07646975
MASERATI      07753777
MASERATI      115013
MASERATI      477084200
MASERATI      774615
zamienniki:
60-0054
brak
KAGER
V24-70-0013
brak
VEMO
DLB706
brak
LUCAS ELECTRICAL
DMB1001
brak
LUCAS ELECTRICAL
DLB802
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 138732 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.