Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.8 16V (LA06, LA12, LA1A, LA1M, LA1R) (2001.01-2003.08) 115km » 529 0043 10 ina
wybrany samochód: 
Renault Megane I Classic (la0/1_) 1.8 16v (la06, La12, La1a, La1m, La1r) (2001.01-2003.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0043 10 INA

529 0043 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
ina 529 0043 10
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0043 10
529 0043 10
ina 529 0043 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0043 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1990
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870514990

skład zestawu:
532 0512 10 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
534 0252 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1990 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0043 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66 2.5/3.0 07.03-12.13
numery OEM:
BMW      11 28 7 527 564
BMW      11 28 7 530 314
BMW      11 28 7 535 860
BMW      11 28 7 549 150
BMW      11 28 7 628 650
BMW      11 28 8 624 196
BMW      11287527564
BMW      11287530314
BMW      11287535860
BMW      11287549150
BMW      11287628650
BMW      11288624196
BMW      7 530 314
BMW      7 535 860
BMW      7530314
BMW      7535860
BMW      8 624 196
BMW      8624196
MINI      11 28 7 527 564
MINI      11 28 7 530 314
MINI      11 28 7 535 860
MINI      11 28 7 549 150
MINI      11 28 7 628 650
MINI      11 28 8 624 196
MINI      11287527564
MINI      11287530314
MINI      11287535860
MINI      11287549150
MINI      11287628650
MINI      11288624196
MINI      7 530 314
MINI      7 535 860
MINI      7530314
MINI      7535860
MINI      8 624 196
MINI      8624196
BRILLIANCE BMW      11 28 7 530 314
BRILLIANCE BMW      11 28 7 535 860
BRILLIANCE BMW      11 28 8 624 196
BRILLIANCE BMW      11287530314
BRILLIANCE BMW      11287535860
BRILLIANCE BMW      11288624196
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0043 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0043 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.