Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0267 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0267 10 INA

529 0267 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0267 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1165
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870182359

skład zestawu:
534 0280 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1165 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0267 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 3.0CNG/3.0D 04.06-

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0267 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0267 10 producenta INA

FIAT

504086948, 9623684780

PEUGEOT

081838, 1611280580, 1611423880, 5750C1, 5750L9, 5750M9, 5750RT, 5750TN, 5750WL, 96144511

CITROËN

081838, 1611280580, 1611423880, 5750C1, 5750L9, 5750M9, 5750RT, 5750TN, 5750WL, 96144511

numery OEM:
CITROËN      0818.38
CITROËN      081838
CITROËN      16 112 805 80
CITROËN      16 114 238 80
CITROËN      1611280580
CITROËN      1611423880
CITROËN      5750.C1
CITROËN      5750.L9
CITROËN      5750.M9
CITROËN      5750.RT
CITROËN      5750.TN
CITROËN      5750.WL
CITROËN      5750C1
CITROËN      5750L9
CITROËN      5750M9
CITROËN      5750RT
CITROËN      5750TN
CITROËN      5750WL
CITROËN      96 144 511
CITROËN      96144511
FIAT      504086948
FIAT      9623684780
PEUGEOT      0818.38
PEUGEOT      081838
PEUGEOT      16 112 805 80
PEUGEOT      16 114 238 80
PEUGEOT      1611280580
PEUGEOT      1611423880
PEUGEOT      5750.C1
PEUGEOT      5750.L9
PEUGEOT      5750.M9
PEUGEOT      5750.RT
PEUGEOT      5750.TN
PEUGEOT      5750.WL
PEUGEOT      5750C1
PEUGEOT      5750L9
PEUGEOT      5750M9
PEUGEOT      5750RT
PEUGEOT      5750TN
PEUGEOT      5750WL
PEUGEOT      96 144 511
PEUGEOT      96144511
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0267 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0267 10 INA:

2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.