Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0342 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0342 10 INA

529 0342 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
282.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 24.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0342 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1700
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870534059

skład zestawu:
534 0346 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
534 0374 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1700 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0342 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: AUDI A1, SEAT ALHAMBRA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, SKODA FABIA II, VW BEETLE, CC B7, EOS, GOLF PLUS V 1.4/1.4ALK/1.4CNG 11.05-07.18

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0342 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0342 10 producenta INA

VOLKSWAGEN

03C145299A, 03C145299AC, 03C145299AE, 03C145299AF, 03C145299G, 03C145299H, 03C145299J, 03C145299K, 03C145299L, 03C145299P, 03C260849A

SEAT

03C145299A, 03C145299AC, 03C145299AE, 03C145299AF, 03C145299G, 03C145299H, 03C145299J, 03C145299K, 03C145299L, 03C145299P, 03C260849A

AUDI

03C145299A, 03C145299AC, 03C145299AE, 03C145299AF, 03C145299G, 03C145299H, 03C145299J, 03C145299K, 03C145299L, 03C145299P, 03C260849A

SKODA

03C145299A, 03C145299AC, 03C145299AE, 03C145299AF, 03C145299G, 03C145299H, 03C145299J, 03C145299K, 03C145299L, 03C145299P, 03C260849A

numery OEM:
AUDI      03C 145 299 A
AUDI      03C 145 299 AC
AUDI      03C 145 299 AE
AUDI      03C 145 299 AF
AUDI      03C 145 299 G
AUDI      03C 145 299 H
AUDI      03C 145 299 J
AUDI      03C 145 299 K
AUDI      03C 145 299 L
AUDI      03C 145 299 P
AUDI      03C 260 849 A
AUDI      03C145299A
AUDI      03C145299AC
AUDI      03C145299AE
AUDI      03C145299AF
AUDI      03C145299G
AUDI      03C145299H
AUDI      03C145299J
AUDI      03C145299K
AUDI      03C145299L
AUDI      03C145299P
AUDI      03C260849A
SEAT      03C 145 299 A
SEAT      03C 145 299 AC
SEAT      03C 145 299 AE
SEAT      03C 145 299 AF
SEAT      03C 145 299 G
SEAT      03C 145 299 H
SEAT      03C 145 299 J
SEAT      03C 145 299 K
SEAT      03C 145 299 L
SEAT      03C 145 299 P
SEAT      03C 260 849 A
SEAT      03C145299A
SEAT      03C145299AC
SEAT      03C145299AE
SEAT      03C145299AF
SEAT      03C145299G
SEAT      03C145299H
SEAT      03C145299J
SEAT      03C145299K
SEAT      03C145299L
SEAT      03C145299P
SEAT      03C260849A
SKODA      03C 145 299 A
SKODA      03C 145 299 AC
SKODA      03C 145 299 AE
SKODA      03C 145 299 AF
SKODA      03C 145 299 G
SKODA      03C 145 299 H
SKODA      03C 145 299 J
SKODA      03C 145 299 K
SKODA      03C 145 299 L
SKODA      03C 145 299 P
SKODA      03C 260 849 A
SKODA      03C145299A
SKODA      03C145299AC
SKODA      03C145299AE
SKODA      03C145299AF
SKODA      03C145299G
SKODA      03C145299H
SKODA      03C145299J
SKODA      03C145299K
SKODA      03C145299L
SKODA      03C145299P
SKODA      03C260849A
VOLKSWAGEN      03C 145 299 A
VOLKSWAGEN      03C 145 299 AC
VOLKSWAGEN      03C 145 299 AE
VOLKSWAGEN      03C 145 299 AF
VOLKSWAGEN      03C 145 299 G
VOLKSWAGEN      03C 145 299 H
VOLKSWAGEN      03C 145 299 J
VOLKSWAGEN      03C 145 299 K
VOLKSWAGEN      03C 145 299 L
VOLKSWAGEN      03C 145 299 P
VOLKSWAGEN      03C 260 849 A
VOLKSWAGEN      03C145299A
VOLKSWAGEN      03C145299AC
VOLKSWAGEN      03C145299AE
VOLKSWAGEN      03C145299AF
VOLKSWAGEN      03C145299G
VOLKSWAGEN      03C145299H
VOLKSWAGEN      03C145299J
VOLKSWAGEN      03C145299K
VOLKSWAGEN      03C145299L
VOLKSWAGEN      03C145299P
VOLKSWAGEN      03C260849A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0342 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0342 10 INA:

Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.