Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0346 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0346 10 INA

529 0346 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
175.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0346 10

dostawca:

INA

Długość 1 [mm] 1320
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870477554

skład zestawu:
534 0053 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1320 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0346 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO EVO, OPEL AGILA, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR 1.3D 06.03-

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0346 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0346 10 producenta INA

SUZUKI

1754085E00, 9514184EA0

OPEL

1340024, 4708770, 55185074, 55185078, 55562245, 55574238, 55582046, 636166, 6340554, 6340616, 6340676, 93193594

FIAT

51821653, 55185074, 55216459

numery OEM:
FIAT      51821653
FIAT      55185074
FIAT      55216459
OPEL      13 40 024
OPEL      1340024
OPEL      47 08 770
OPEL      4708770
OPEL      55185074
OPEL      55185078
OPEL      55562245
OPEL      55574238
OPEL      55582046
OPEL      6 36 166
OPEL      63 40 554
OPEL      63 40 616
OPEL      63 40 676
OPEL      6340554
OPEL      6340616
OPEL      6340676
OPEL      636166
OPEL      93193594
SUZUKI      17540-85E00
SUZUKI      1754085E00
SUZUKI      95141-84EA0
SUZUKI      9514184EA0
VAUXHALL      13 40 024
VAUXHALL      1340024
VAUXHALL      47 08 770
VAUXHALL      4708770
VAUXHALL      55185074
VAUXHALL      55185078
VAUXHALL      55562245
VAUXHALL      55574238
VAUXHALL      55582046
VAUXHALL      6 36 166
VAUXHALL      63 40 554
VAUXHALL      63 40 616
VAUXHALL      63 40 676
VAUXHALL      6340554
VAUXHALL      6340616
VAUXHALL      6340676
VAUXHALL      636166
VAUXHALL      93193594
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0346 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0346 10 INA:

Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.