Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0514 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0514 10 INA

529 0514 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
207.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0514 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1113
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870600556

skład zestawu:
534 0422 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1113 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0514 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE, CC B7, EOS 1.8/2.0 09.04-07.18

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0514 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0514 10 producenta INA

VOLKSWAGEN

06J260849D, 06J903133A, 06J903133D

SKODA

06J260849D, 06J903133A, 06J903133D

SEAT

06J260849D, 06J903133A, 06J903133D

AUDI

06J260849D, 06J903133A, 06J903133D

numery OEM:
AUDI      06J 260 849 D
AUDI      06J 903 133 A
AUDI      06J 903 133 D
AUDI      06J260849D
AUDI      06J903133A
AUDI      06J903133D
SEAT      06J 260 849 D
SEAT      06J 903 133 A
SEAT      06J 903 133 D
SEAT      06J260849D
SEAT      06J903133A
SEAT      06J903133D
SKODA      06J 260 849 D
SKODA      06J 903 133 A
SKODA      06J 903 133 D
SKODA      06J260849D
SKODA      06J903133A
SKODA      06J903133D
VOLKSWAGEN      06J 260 849 D
VOLKSWAGEN      06J 903 133 A
VOLKSWAGEN      06J 903 133 D
VOLKSWAGEN      06J260849D
VOLKSWAGEN      06J903133A
VOLKSWAGEN      06J903133D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0514 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0514 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.