Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mazda 2 liftback (DL, DJ) 1.5 SKYACTIV-G (DJLFS) (2014.08-???) 115km » FB 6PK1795 ina
wybrany samochód: 
Mazda 2 Liftback (dl, Dj) 1.5 Skyactiv-g (djlfs) (2014.08-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1795 INA

FB 6PK1795 Pasek klinowy wielorowkowy INA
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1792, 6PK1793, 6PK1794, 6PK1795, 6PK1796, 6PK1797

numer części:

FB 6PK1795

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1795
nr EAN4005108995087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1795 INA

numery OEM:
FIAT      46555974
FIAT      46556131
FIAT      60674147
FIAT      71732394
FORD      6768619
FORD      F02Z 8620 A
FORD      F02Z8620A
MAZDA      AS03-15-909
MAZDA      AS0315909
MITSUBISHI      MN158794
NISSAN      11720-00Q1M
NISSAN      1172000Q1M
NISSAN      11950-00Q0F
NISSAN      11950-00QAA
NISSAN      11950-00QAB
NISSAN      1195000Q0F
NISSAN      1195000QAA
NISSAN      1195000QAB
NISSAN      77001-09477
NISSAN      7700109477
NISSAN      82001-13203
NISSAN      8200113203
NISSAN      82008-33570
NISSAN      8200833570
OPEL      44 10 172
OPEL      44 18 773
OPEL      44 18 809
OPEL      44 31 986
OPEL      4410172
OPEL      4418773
OPEL      4418809
OPEL      4431986
OPEL      45 06 181
OPEL      4506181
OPEL      9201850
OPEL      93160191
OPEL      93196186
OPEL      93196393
RENAULT      77 00 109 477
RENAULT      7700109477
RENAULT      82 00 113 203
RENAULT      82 00 833 549
RENAULT      82 00 833 570
RENAULT      8200113203
RENAULT      8200833549
RENAULT      8200833570
VAUXHALL      44 10 172
VAUXHALL      44 18 773
VAUXHALL      44 18 809
VAUXHALL      44 31 986
VAUXHALL      4410172
VAUXHALL      4418773
VAUXHALL      4418809
VAUXHALL      4431986
VAUXHALL      45 06 181
VAUXHALL      4506181
VAUXHALL      9201850
VAUXHALL      93160191
VAUXHALL      93196186
VAUXHALL      93196393
VOLVO      30621318
VOLVO      30883832
VOLVO      31272251
VOLVO      31272339
VOLVO      9180702
CHEVROLET      55565241
CHEVROLET      55580124
CHEVROLET      55582735
DACIA      77 00 109 477
DACIA      7700109477
DACIA      82 00 113 203
DACIA      82 00 833 549
DACIA      82 00 833 570
DACIA      8200113203
DACIA      8200833549
DACIA      8200833570
DAEWOO      24100558

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1795 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1795 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.