Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Bentley CONTINENTAL kabriolet (3W_, 394) 4.0 FLEX AWD (2012.04-???) 507km » BC-163L japanparts
wybrany samochód: 
Bentley Continental Kabriolet (3w_, 394) 4.0 Flex Awd (2012.04-???) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-163L JAPANPARTS

BC-163L Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-163L
Cięgło, hamulec postojowy BC-163L
BC-163L
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-163L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
nr EAN8052553142401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-163L JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-163L
numery OEM:
NISSAN      36531AV600
NISSAN      36531AV601
NISSAN      36531BA00B

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-163L JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.