Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Land Rover RANGE ROVER VELAR (L560) 2.0 D180 TD4 4x4 (2017.03-???) 180km » BC-403 japanparts
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Velar (l560) 2.0 D180 Td4 4x4 (2017.03-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy BC-403 JAPANPARTS

BC-403 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-403
Cięgło, hamulec postojowy BC-403
BC-403
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-403

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm]1736/1510 mm
nr EAN8033001793581

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-403 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-403
numery OEM:
HONDA      47510-S1A-E03
HONDA      47510-S1A-E04
HONDA      47510S1AE01
HONDA      47510S1AE02

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-403 JAPANPARTS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.