Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Peugeot BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) 2.8 D (1999.01-2002.02) 87km » GI-503 japanparts
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Platforma / Podwozie (zct_) 2.8 D (1999.01-2002.02) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy GI-503 JAPANPARTS

GI-503 Zestaw przegubu, wał napędowy JAPANPARTS
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

GI-503

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Długość całkowita [mm]160
Długość 1 [mm]95
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]54
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła23
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Gwint zewn. [mm]22 x 1,5
SpecyfikacjaGroove Type: Middle
nr EAN8033001069686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-503 JAPANPARTS

PRZEGUB NAP JAPANPARTS GI-503
numery OEM:
MITSUBISHI      MB297871
MITSUBISHI      MB297872
MITSUBISHI      MB526908
MITSUBISHI      MB526909
MITSUBISHI      MB886311
MITSUBISHI      MB886312
MITSUBISHI      MB886526
MITSUBISHI      MB887513
MITSUBISHI      MB896311
MITSUBISHI      MB896312

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-503 JAPANPARTS w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.