Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Mazda 6 Furgon/kombi (GJ) 2.0 (2015.04-2016.05) 145km » GI-819 japanparts
wybrany samochód: 
Mazda 6 Furgon/kombi (gj) 2.0 (2015.04-2016.05) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy GI-819 JAPANPARTS

GI-819 Zestaw przegubu, wał napędowy JAPANPARTS
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

GI-819

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Długość całkowita [mm]137
Długość 1 [mm]77
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]49
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła21
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Gwint zewn. [mm]18 x 1,5
SpecyfikacjaGroove type: MIDDLE
nr EAN8033001070637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-819 JAPANPARTS

PRZEGUB NAP JAPANPARTS GI-819
numery OEM:
SUZUKI      44101-60G20
SUZUKI      4410160G21
SUZUKI      4410160G22
SUZUKI      4410160G22000
SUZUKI      4410160G23000
SUZUKI      4410160GC1
SUZUKI      4410160GC2

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-819 JAPANPARTS w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.