Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » GI-H17 japanparts

Wał napędowy GI-H17 JAPANPARTS

GI-H17 Wał napędowy JAPANPARTS
japanparts GI-H17
301.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

GI-H17

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość całkowita [mm] 670
Długość 1 [mm] 95
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 62
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 30
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów 26
Ilość zębów, pierścień ABS 52
nr EAN 8033001830460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy GI-H17 JAPANPARTS

PÓŁOŚ NAP JAPANPARTS GI-H17 PRAWA HYUNDAI SANTA FE II 2.2CRDI 06-

Wał napędowy GI-H17 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Wał napędowy GI-H17 producenta JAPANPARTS

HYUNDAI

495002B610

numery OEM:
HYUNDAI      49500-2B610

Zastosowanie Wał napędowy GI-H17 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy GI-H17 JAPANPARTS:

Bogdan, Jelenia Góra
2020-05-18
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Daniel, Gdańśk
2023-12-26
 5/5
Półoś dotarła oryginalnie zapakowana, bardzo dobrej jakości zgodna z opisami. 1 do 1 wpasowałem do corolli verso 1.8 (2004) i... Działa.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.