Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Kia BONGO Platforma / podwozie (PU) 2.9 TDiC 4WD (2003.10-???) 122km » KDK-203V japanparts
wybrany samochód: 
Kia Bongo Platforma / Podwozie (pu) 2.9 Tdic 4wd (2003.10-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-203V JAPANPARTS

KDK-203V Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
626.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-203V

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Ilość ogniw łańcucha60
nr EAN8033001891744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-203V JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-203V
numery OEM:
TOYOTA      13050-21041
TOYOTA      1350221021
TOYOTA      13506-21030
TOYOTA      13523-22020
TOYOTA      135230D020
TOYOTA      13540-21020
TOYOTA      135400Q010
TOYOTA      13559-21010
TOYOTA      13561-21010

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-203V JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.