Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Citroën JUMPER II Furgon 2.0 BlueHDi 160 4x4 (2016.04-2019.09) 163km » KDK-215 japanparts
wybrany samochód: 
Citroën Jumper Ii Furgon 2.0 Bluehdi 160 4x4 (2016.04-2019.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-215 JAPANPARTS

KDK-215 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-215
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-215
KDK-215
360.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-215

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8052553079462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-215 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-215
numery OEM:
TOYOTA      1350221021
TOYOTA      13506-37010
TOYOTA      1350637070
TOYOTA      13507-37010
TOYOTA      13519-37010
TOYOTA      13521-37010
TOYOTA      1352137011
TOYOTA      13523-22020
TOYOTA      135230D020
TOYOTA      13540-37010
TOYOTA      13549-37010
TOYOTA      1354937020
TOYOTA      13559-37010
TOYOTA      1355937050
TOYOTA      13561-37010
TOYOTA      13562-37010
TOYOTA      1356237020
TOYOTA      15163-28010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-215 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.