Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KDK-801-8 japanparts

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-801-8 JAPANPARTS

KDK-801-8 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-801-8
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-801-8
KDK-801-8

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KDK-801-8

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001774412

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-801-8 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-801-8

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-801-8 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw łańcucha rozrządu KDK-801-8 producenta JAPANPARTS

OPEL

55186758, 93177338, 93177701

FIAT

55186757, 55265148, 73503266

ALFA ROMEO

55186663

SUZUKI

1263185E00, 1263163P00000, 1263185E00000, 1263185E01000, 1274385E00, 1274363P00000, 1274363P01000, 1274385E00000, 1274385E01000, 1276185E00, 1276163P00000, 1276185E00000, 1277185E00, 1277163P00000, 1277185E00000, 1281185E00, 1281163P00000, 1281185E00000, 1281185E01000, 1283185E00, 1283185E00000, 1283185E01000, 1611485E00, 1611485E00000, 1611485E01000

numery OEM:
ALFA ROMEO      55186663
FIAT      55186757
FIAT      55265148
FIAT      73503266
OPEL      55186758
OPEL      93177338
OPEL      93177701
SUZUKI      12631-85E00
SUZUKI      1263163P00000
SUZUKI      1263185E00000
SUZUKI      1263185E01000
SUZUKI      12743-85E00
SUZUKI      1274363P00000
SUZUKI      1274363P01000
SUZUKI      1274385E00000
SUZUKI      1274385E01000
SUZUKI      12761-85E00
SUZUKI      1276163P00000
SUZUKI      1276185E00000
SUZUKI      12771-85E00
SUZUKI      1277163P00000
SUZUKI      1277185E00000
SUZUKI      12811-85E00
SUZUKI      1281163P00000
SUZUKI      1281185E00000
SUZUKI      1281185E01000
SUZUKI      12831-85E00
SUZUKI      1283185E00000
SUZUKI      1283185E01000
SUZUKI      1611485E00
SUZUKI      1611485E00000
SUZUKI      1611485E01000

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-801-8 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.