Średnica [mm] | 190 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 126 | |
Średnica zabudowy [mm] | 243 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 22 | |
Ilość zębów | 20 | |
nr EAN | 8033001089813 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł KF-325 JAPANPARTS
MAZDA | B30116510 | |
MAZDA | B31516510 | |
MAZDA | B50416410A | |
MAZDA | B50416460 | |
MAZDA | B50416460A | |
MAZDA | B50416460B | |
MAZDA | B50416460C | |
MAZDA | B50416460D | |
MAZDA | B50516410 | |
MAZDA | B50516410A | |
MAZDA | B50516410B | |
MAZDA | B50516410C | |
MAZDA | B50616460A | |
MAZDA | B5Y116460 | |
MAZDA | B60116460 | |
MAZDA | B60516410 | |
MAZDA | B60516410A | |
MAZDA | B60916460 | |
MAZDA | B60916460A | |
MAZDA | B60916460B | |
MAZDA | B62116460 | |
MAZDA | B62816460 | |
MAZDA | B62816460A | |
MAZDA | B62816460B | |
MAZDA | B62816460C | |
MAZDA | B6Y216460 | |
MAZDA | B6Y216460A | |
MAZDA | D50116460 | |
MAZDA | E50116410 | |
MAZDA | E50116410A | |
MAZDA | E50216410 | |
MAZDA | E50216410A | |
MAZDA | E50216460A | |
MAZDA | E50216460B | |
MAZDA | E50516410 | |
MAZDA | E50516410A | |
MAZDA | E50616460A | |
MAZDA | E51216460 | |
MAZDA | PN0116460 | |
MAZDA | PN0116460A | |
MAZDA | PN0516460 | |
MAZDA | PN0516460A | |
MAZDA | PN0616460 | |
MAZDA | PN0616460A | |
KIA | 0K20116510 | |
KIA | 0K20316510 | |
KIA | 0K2A116510 | |
KIA | 0K2A116510A | |
KIA | 0K37016510 | |
KIA | K20316510 | |
KIA | KK37016510 | |
KIA | S0K2A116510A |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł KF-325 JAPANPARTS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł KF-325 JAPANPARTS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.