Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Iveco TRAKKER I AT380T42W (2007-2012) 420km » KK-23007 japanparts
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At380t42w (2007-2012) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła KK-23007 JAPANPARTS

KK-23007 Piasta koła JAPANPARTS
japanparts KK-23007
201.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

KK-23007

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
średnica zewnętrzna [mm]116
Wysokość zabudowy108
Liczba otworów do mocowania5
Rozstaw śrub mocujących [mm]68
nr EAN8033001754506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła KK-23007 JAPANPARTS

ZESTAW ŁOŻ JAPANPARTS KK-23007 TYŁ MAZDA 6/CX7 1.8/2.0/2.2/2.5 07-1
numery OEM:
MAZDA      GS1D-26-15XA
MAZDA      GS1D2615XB

Zastosowanie Piasta koła KK-23007 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła KK-23007 JAPANPARTS:

Krzysztof, Warszawa
2021-10-29
 5/5
Łożysko zgodne ze specyfikacją, pasuje do mojego samochodu. Opinię o nim można wydać jedynie na podstawie ilości przejechanych kilometrów od dnia instalacji do dnia uszkodzenia/zużycia. Czyli za kilka lat. Oby.
Robert, KOSZALIN
2022-02-09
 5/5
Super katalogi części wszystko OK
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Artur, Warszawa
2021-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Koledzy z forum motoryzacyjnego odesłali mi linki do zakupu tej części w sklepie e-autoparts.pl

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.