Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Mitsubishi L 300 III Furgon (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 4WD (P23W, P23V) (1988.08-1994.05) 86km » PU-H07 japanparts
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Furgon (p0_v, P1_v, P2_v) 2.0 4wd (p23w, P23v) (1988.08-1994.05) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy PU-H07 JAPANPARTS

PU-H07 Koło pasowe, wał korbowy JAPANPARTS
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PU-H07

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]153
Średnica wewnętrzna [mm]40
Wysokość [mm]26
Wysokość zabudowy37
Liczba rowków6
nr EAN8033001724110

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy PU-H07 JAPANPARTS

KOŁO PASOWE WAŁU KORB JAPANPARTS PU-H07
numery OEM:
HYUNDAI      23124-27500
HYUNDAI      23124-27501

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy PU-H07 JAPANPARTS w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.