Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) (2004.03-2006.10) 158km » VAC-H02 japanparts
wybrany samochód: 
Peugeot 407 (6d_) 2.2 (6d3fze, 6d3fzh) (2004.03-2006.10) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia VAC-H02 JAPANPARTS

VAC-H02 Termostat układu chłodzenia JAPANPARTS
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

VAC-H02

numer części:

VAC-H02

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
SpecyfikacjaCoperchio termostato
SpecyfikacjaThermostat cover
nr EAN8033001470475

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia VAC-H02 JAPANPARTS

TERMOSTAT JAPANPARTS VAC-H02
numery OEM:
HYUNDAI      25622-02501
zamienniki:
8582
brak
BIRTH

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia VAC-H02 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia VAC-H02 JAPANPARTS:

Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.