Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 320 4-matic (203.284) (2002.07-2007.08) 218km » VT-W17 japanparts
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s203) C 320 4-matic (203.284) (2002.07-2007.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia VT-W17 JAPANPARTS

VT-W17 Termostat układu chłodzenia JAPANPARTS
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

VT-W17

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]105
nr EAN8033001964394

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia VT-W17 JAPANPARTS

TERMOSTAT JAPANPARTS VT-W17 CHEVROLET AVEO 1.4 11-
numery OEM:
OPEL      25199826
CHEVROLET      25189437
CHEVROLET      96800119
CHEVROLET      96980317
CHEVROLET      96984102
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia VT-W17 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia VT-W17 JAPANPARTS:

Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.