Indeks: JMJ 1091590 Marka: JMJ Grupa towarowa TecDoc: Katalizator Nazwa: KATALIZATOR AUDI Opis: Audi A6 2.4i ALW 08/1997-01/1999 Audi A6 2.4i ARN 02/1999-05/2000 Audi A6 2.4i AJG 04/1997-01/1999 Audi A6 2.4i APZ 11/1998-05/2000 Audi A6 2.4i AGA 04/1997-01/1999 Audi A6 2.4i ALF 06/1997-01/1999 Audi A6 2.4i APS 11/1998-04/2001 Audi A6 2.4i ARJ 01/1999-04/2001
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1 Ilość w opakowaniu = 1 Zamiennik: : 4B0253057JX Numer dostawcy: 1091590
Informacje
N-ry oe
Zamienniki
Zastosowanie w autach
Opinie
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie katalizator audi 1091590 JMJ
Katalizator (zestaw dwa katalizatory) EURO 2 pasuje do: AUDI A6 C5 2.4 02.97-01.05
numery OEM:
AUDI
4B0253057JX
AUDI
4B0253058DX
AUDI
4B0253058LX
AUDI
8E0253057CX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach
Zastosowanie katalizator audi 1091590 JMJ w samochodach:
Opinie Klientów o katalizator audi 1091590 JMJ:
Piotr, Ząbki
2025-01-17
★★★★★
5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.
Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.
Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.
Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.