Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator Volkswagen GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI (2001.06-2006.06) 150km » P56 jmj
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iv Variant (1j5) 1.9 Tdi (2001.06-2006.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

katalizator renault P56 JMJ

P56 katalizator renault JMJ
jmj P56
katalizator renault P56
P56
jmj P56 katalizator renault
katalizator renault P56 jmj
katalizator renault P56 jmj
katalizator renault P56 jmj
katalizator renault P56 jmj
331.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

P56

producent:

JMJ

Indeks: JMJ P56
Marka: JMJ
Grupa towarowa TecDoc: Katalizator
Nazwa: KATALIZATOR RENAULT
Opis: HOMOLOGOWANY - MEGANE
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 7700425055
Numer dostawcy: P56

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie katalizator renault P56 JMJ

Katalizator EURO 2 pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC 1.4/1.6 01.96-08.03
numery OEM:
RENAULT      7700412169
RENAULT      7700421200
RENAULT      7700421260
RENAULT      7700425055
RENAULT      7700425056
RENAULT      770072556
RENAULT      7700836020
RENAULT      7700836021
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie katalizator renault P56 JMJ w samochodach:

Opinie Klientów o katalizator renault P56 JMJ:

Piotr, Ząbki
2025-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

JMJ