Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen 181 1.6 (1973.03-1979.02) 48km » 20C0026-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volkswagen 181 1.6 (1973.03-1979.02) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

termostat chevrolet 20C0026-JPN JPN

20C0026-JPN termostat chevrolet JPN
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20C0026-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 20C0026-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Termostat ukł. chłodzenia
  • Nazwa
    • TERMOSTAT CHEVROLET
  • Opis
    • SPARK 1.0I/1.2I 2010 ->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 96988257
    • Numer dostawcy: 20C0026-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie termostat chevrolet 20C0026-JPN JPN

numery OEM:
CHEVROLET      96988257
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie termostat chevrolet 20C0026-JPN JPN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.