Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY OPEL T (TYŁ) 20L9027-JPN JPN
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
MURCIÉLAGO, GALLARDO, MURCIÉLAGO Roadster, GALLARDO SPYDER, AVENTADOR targa, AVENTADOR coupe, REVENTON
1604004, 1604307, 421000, 90511494, 90540262, 9120129
OPEL | 16 04 004 | |
OPEL | 16 04 307 | |
OPEL | 1604004 | |
OPEL | 1604307 | |
OPEL | 4 21 000 | |
OPEL | 421000 | |
OPEL | 90511494 | |
OPEL | 90540262 | |
OPEL | 91 20 129 | |
OPEL | 9120129 | |
VAUXHALL | 4 21 000 | |
VAUXHALL | 421000 | |
VAUXHALL | 90511494 | |
VAUXHALL | 90540262 | |
VAUXHALL | 91 20 129 | |
VAUXHALL | 9120129 |
Zastosowanie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY OPEL T (TYŁ) 20L9027-JPN JPN w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.