Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 20M0512-JPN jpn

POMPA PALIWA KIA HYUNDAI 20M0512-JPN JPN

56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

20M0512-JPN

producent:

JPN

SPORTAGE III 2.0CRDI 2007-04->2010-06 / SORENTO III 2.0CRDI/2.2CRDI 2009-08->2012-05 / SPORTAGE IV 2.0CRDI 2010-06->2014-01 / IX35 2.0CRDI 2010->2013 / TUCSON II 1.7CRDI/2.0CRDI 2015 ->
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 311112P900
Numer dostawcy: 20M0512-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA PALIWA KIA HYUNDAI 20M0512-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      31111-2P900
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA PALIWA KIA HYUNDAI 20M0512-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA PALIWA KIA HYUNDAI 20M0512-JPN JPN:

2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.