02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Bmw 3 coupe (E92) 320 d xDrive (2008.09-2013.06) 163km » 25U0326-JPN jpn
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 320 D Xdrive (2008.09-2013.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka gŁowicy kia 25U0326-JPN JPN

25U0326-JPN uszczelka gŁowicy kia JPN
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25U0326-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 25U0326-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Uszczelka, głowica cylindrów
  • Nazwa
    • USZCZELKA GŁOWICY KIA
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! MAGENTIS II 2.0I 05.10 -> 06.09/ CARENS III 2.0I 06.06 ->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 2231125012
    • Numer dostawcy: 25U0326-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka gŁowicy kia 25U0326-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      22311-25012
KIA      22311-25012
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka gŁowicy kia 25U0326-JPN JPN w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.