Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Fiat 126 (126_) 650 (1977.07-1987.09) 23km » 25U0506-JPN jpn
wybrany samochód: 
Fiat 126 (126_) 650 (1977.07-1987.09) 23km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka głowicy hyundai 25U0506-JPN JPN

25U0506-JPN uszczelka głowicy hyundai JPN
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25U0506-JPN

producent:

JPN

TOWAR BEZ ZWROTU ! LANTRA /J2/ 1.8I/2.0I DOHC /G4DM/G4GF/ 95.11->00.09/ COUPE /RD/ 2.0I /G4GF/ 96.08->01.09
Grubość [mm] : 0,6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka głowicy hyundai 25U0506-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      22311-23000
HYUNDAI      22311-23700
KIA      22311-23700
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka głowicy hyundai 25U0506-JPN JPN w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.