Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Opel CORSA A TR (S83) 1.5 TD (F11, M11, F19, M19) (1987.10-1993.03) 67km » 60E9034-JPN jpn
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Tr (s83) 1.5 Td (f11, M11, F19, M19) (1987.10-1993.03) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DMUCHAWA FIAT 60E9034-JPN JPN

222.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

60E9034-JPN

producent:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DMUCHAWA FIAT 60E9034-JPN JPN

numery OEM:
FIAT      13221349
FIAT      13250115
FIAT      1845089
FIAT      1845110
FIAT      1845121
FIAT      698806
FIAT      77363723
FIAT      9228317
OPEL      13221349
OPEL      13250115
OPEL      1845089
OPEL      1845110
OPEL      1845121
OPEL      698806
OPEL      77363723
OPEL      9228317
SAAB      13221349
SAAB      13250115
SAAB      1845089
SAAB      1845110
SAAB      1845121
SAAB      698806
SAAB      77363723
SAAB      9228317
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie DMUCHAWA FIAT 60E9034-JPN JPN w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.