Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Porsche 959 2.8 (1986.01-1991.04) 450km » 60R0505-JPN jpn
wybrany samochód: 
Porsche 959 2.8 (1986.01-1991.04) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koło pasowe wału korbowego hyundai 60R0505-JPN JPN

60R0505-JPN koło pasowe wału korbowego hyundai JPN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

60R0505-JPN

producent:

JPN

SONATA/Y2/Y3/ 2.0I DOHC 90->98/ LANTRA/J1/ 1.8I DOHC 90->95/SANTAMO 2.0I 98->/KIA JOICE 2.0I DOHC 98->

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koło pasowe wału korbowego hyundai 60R0505-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      23124-33110
HYUNDAI      23124-33111
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koło pasowe wału korbowego hyundai 60R0505-JPN JPN w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.