Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) (2019.06-???) 197km » 104015 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E (w213) E 200 Eq Boost 4-matic (213.087) (2019.06-???) 197km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104015 KAMOKA

104015 Bęben hamulcowy, KAMOKA KAMOKA
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

104015

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Średnica bębna hamulcowego255,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]256
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]67
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]98
Średnica mocowania [mm]59
otwór Ø [mm]15
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]85
Śr. zewn. bębna ham. [mm]298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104015 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      1311823080
CITROËN      1471288080
CITROËN      1471288282
CITROËN      4247 37
CITROËN      424737
FIAT      1311823080
FIAT      1471288080
LANCIA      1311823080
LANCIA      1471288080
PEUGEOT      1311823080
PEUGEOT      1471288080
PEUGEOT      4247 37
PEUGEOT      424737
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104015 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.