Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 104048 kamoka

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104048 KAMOKA

79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

104048

producent:

KAMOKA

Średnica bębna hamulcowego 203,0
Dostępne MAPP-Code 
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,7
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 45,0
Średnica mocowania [mm] 60,0
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100,0
otwór Ø [mm] 14,0
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 61,0
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 249,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104048 KAMOKA

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104048 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Bęben hamulcowy, KAMOKA 104048 producenta KAMOKA

OPEL

13423797, 568269, 55701379, 568004

FIAT

51827488, 51840909, 55701379, 55703042, 55704049, 55704050

numery OEM:
FIAT      51827488
FIAT      51840909
FIAT      55701379
FIAT      55703042
FIAT      55704049
FIAT      55704050
OPEL      13423797
OPEL      5 68 269
OPEL      55701379
OPEL      568004
OPEL      568269
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104048 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.