Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D (1986.01-1989.01) 54km » 112009 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Escort Iv (gaf, Awf, Abft) 1.6 D (1986.01-1989.01) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, KAMOKA 112009 KAMOKA

112009 Korpus przepustnicy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 112009
Korpus przepustnicy, KAMOKA 112009
112009
245.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

112009

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
dla numeru artykułu556118
Ilość połączeń6
nr EAN5901779869759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, KAMOKA 112009 KAMOKA

numery OEM:
PORSCHE      996 605 115 00
VOLKSWAGEN      058 133 063 P
VOLKSWAGEN      06B 133 062 B
VOLKSWAGEN      06B 133 062 M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, KAMOKA 112009 KAMOKA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.