Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 7001632 kamoka

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 3 (E46) 97-05 7001632 KAMOKA

7001632 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 3 (E46) 97-05 KAMOKA
524.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

7001632

producent:

KAMOKA

Simplex
Duplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 11 31 2 248 728 S3
Ilość ogniw łańcucha 74
Ilość ogniw łańcucha 90

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 3 (E46) 97-05 7001632 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 31 2 246 809
BMW      11 31 2 246 809 S3
BMW      11 31 2 246 810
BMW      11 31 2 246 810 S3
BMW      11 31 2 247 280
BMW      11 31 2 247 280 S3
BMW      11 31 2 248 728
BMW      11 31 2 248 728 S3
BMW      13 52 2 246 808
BMW      13 52 2 246 808 S3
BMW      13 52 2 246 815
BMW      13 52 2 246 815 S3
BMW      13 52 2 247 193
BMW      13 52 2 247 193 S3
BMW      13 52 2 248 519
BMW      13 52 2 248 519 S3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 3 (E46) 97-05 7001632 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.